پیام تند بازیکن گرانقیمت منچستریونایتد به یک شرکت وکالت

پیام تند بازیکن گرانقیمت منچستریونایتد به یک شرکت وکالت

پایگاه خبری فوتبالی - شرکت "فورزا گروپ" در پیامی اینستاگرامی مدعی شده بود که آنها در انتقال 100 میلیون یورویی آنتونی ستاره برزیلی از آژاکس به منچستریونایتد نقش داشته اند.

به گزارش فوتبالی، این شرکت با شعار "عجب تیمی، عجب سالی" مدعی شده بود که آنها در انتقال آنتونی نقش داشته اند:" ما وکلای انتقال 100 میلیون یورویی آنتونی بودیم که گران ترین انتقال امسال و گران ترین فروش تاریخ آژاکس بود."

آنتونی در بخش استوری اینستاگرامش این پست اینستاگرامی را بازنشر کرده و نوشته است:" این یک شوخی است؟ پس از تلاش بزرگی که تیم من و خانواده من انجام دادند، یک فرد ناشناخته می خواهد که خود را انتقال من دخیل بداند. از شما می خواهم که این پست را حذف کنید چرا که شما هیچ نقشی در انتقال من یا انتقال میان باشگاه ها نداشتید."

مشخص نیست که اصل ماجرا چیست اما آن طور که خود آنتونی نوشته به نظر می رسد که این شرکت قصد داشته که به دروغ خود را عامل انتقال آنتونی به یونایتد بداند تا بتواند که با این ترفند تبلیغاتی، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند. آنتونی در اولین بازی خود برای یونایتد در مقابل آرسنال گلزنی کرد و به نظر می رسد که انگیزه بالایی دارد تا در یونایتد بدرخشد و بعد از آن به جام جهانی برود تا به ستاره اصلی این تورنمنت تبدیل شود.

4125