روزی که رونالدو اولین هت‌تریک خود در تیم ملی پرتغال را ثبت کرد

روزی که رونالدو اولین هت‌تریک خود در تیم ملی پرتغال را ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - درست 9 سال پیش در چنین روزی، کریستیانو رونالدو اولین هت تریک خود را در تیم ملی پرتغال داشت و در بازیهای راهیابی به جام جهانی 2014 در مقابل ایرلند شمالی خوش درخشید.

به گزارش فوتبالی، در ورزشگاه ویندسور پارک، جیمی وارد اولین گل ملی خود را زد تا ایرلند شمالی را با نتیجه دو بر یک پیش بیاندازد. پرتغال در آن شب با اخراج هلدر پوستیگا در دقیقه 43 ، ده نفره شده بود و شب خیلی سختی را داشت و البته کمی بعد کریس برانت نیز اخراج شد تا هر دو تیم ده نفره شوند.

کریستیانو رونالدو در آن شب با هت تریک خود خوش درخشید و باعث شد تا پرتغال با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و شب فوق العاده ای داشته باشد. البته ان شب عجیب با یک اخراجی دیگر هم همراه شد و کایل لافرتی سومین کارت قرمز را دریافت کرد تا ایرلند شمالی بازی را 9 نفره به اتمام برساند.

رونالدو در آن بازی با دو ضربه سر عالی و یک ضربه کاشته تماشایی در دقایق پایانی گلزنی کرد. کریستیانو در آن مسابقه تعداد گلهای ملی خود را به عدد 43 رسانده بود و از اوزه بیو اسطوره فوتبال پرتغال عبور کرده بود که البته شاید در آن زمان کسی تصور نمی کرد که او روزی به بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی تبدیل شود.

رونالدو در پایان آن بازی، برد را به پدرش تقدیم کرد که هشت سال قبل از آن در چنین روزهایی درگذشته بود.

4125