لیورپول باید از خواب بیدار شود

لیورپول باید از خواب بیدار شود

پایگاه خبری فوتبالی - اندرو رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول می‌گوید که آن‌ها بعد از شکست چهار بر یک مقابل ناپولی، باید از نظر روحی ریکاوری کنند تا برای ادامه فصل آماده باشند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه هفته گذشته از چهارچوب دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های ناپولی و لیورپول در استادیوم آرماندو مارادونا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، قرمزهای بندر مرسی ساید و فینالیست فصل گذشته این رقابت‌ها با نتیجه چهار بر یک تن به شکست داد. 

به نقل از سایت گل، لیورپول به غیر از لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ برتر انگلیس نیز نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند. او درباره باخت فاجعه آمیز مقابل ناپولی گفت: "ما لایق چنین شکستی بودیم. آن‌ها فهمیدند که ما خیلی باز بازی می‎‌کنیم و توانستند از فضاهای زیادی استفاده کنند. حس می‌کردم که آن‌ها با یک یار بیشتر بازی می‌کنند. ما باید آماده جنگیدن باشیم. حتی نزدیک به عملکرد همیشگی خود نبودیم. باید از خواب بیدار شویم، چون نمی‌توانیم در ادامه به این شکل کار کنیم."

لیورپول در این فصل در 5 بازی گل اول را دریافت کرده است که از این نظر با ساوتهمپتون برابری می‌کند. باید دید که در ادامه، یورگن کلوپ آلمانی چه کاری برای سروسامان دادن به اوضاع انجام می‌دهد. 

4416