کودکی سخت ستاره منچستریونایتد؛ از بوی مواد مخدر تا سیل در خانه

کودکی سخت ستاره منچستریونایتد؛ از بوی مواد مخدر تا سیل در خانه

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی با 100 میلیون یورو از آژاکس به منچستریونایتد ملحق شد تا به گران ترین بازیکن نقل و انتقالات تابستان تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد کودکی سخت خود صحبت کرد:"من پسری متواضع از  یک محله زاغه نشین بودم که برای بازی کردن کفش نداشتم. اتاق نداشتم و روی مبل می خوابیدم. در میانه یک زاغه زندگی می کردم، در 20 قدمی خانه ما مکانی برای فروش مواد مخدر بود. گاهی وقتی یکشنبه بازی فوتبال را می دیدم، بوی حشیش را در حوالی خانه مان حس می کردم. گاهی با والدینم، برادرم و خواهرم همدیگر را بغل می کردیم و برای خانواده هایمان گریه می کردیم. گاهی در میانه شب و وقتی باران می بارید، مجبور بودیم که اب را از خانه مان خارج کنیم چرا که سیل وارد خانه مان می شد اما همیشه لبخند می زدیم."

وی در ادامه بیان کرد:" همیشه فوتبال را دوست داشتم. برادرم همیشه در کنارم بود و به من دریبل زدن را یاد می داد. او حالا در کنارم است و مراقب دوران فوتبالم است. همیشه نقشه ام این بود که فوتبالیست شوم، هیچ برنامه دیگری نداشتم."

آنتونی در مورد انتقالش به یونایتد هم صحبت کرد:" مشکل بود. خیلی استرس داشتم. منتظر بودم تا هر چه زودتر پیراهن یونایتد را به تن کنم. بعضی شب ها نمی توانستم از شدت استرس حرف بزنم. همه می دانستند که با یونایتد در تماس هستم. به خاطر استقامت آنها و اعتمادی که به من داشتند، ممنون هستم."

4125