عکس؛ روزی که ستاره سریال «خاندان اژدها» برای لسترسیتی بازی کرد

عکس؛ روزی که ستاره سریال «خاندان اژدها» برای لسترسیتی بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مت اسمیت بازیگر 39 ساله بریتانیایی به خاطر بازی در نقش "دیمون تارگرین" در سریال "خاندان اژدها" به شدت مورد توجه قرار گرفته است، سریالی که پیش درآمدی بر سریال محبوب "بازی تاج و تخت" است.

به گزارش فوتبالی، مت اسمیت این روزها با درخشش در سریال "خاندان اژدها" نگاه هواداران این سریال را به خود جلب کرده است که البته قبل از آن نیز با بازی در نقش شاهزاده فیلیپ در "سریال تاج" نیز مورد توجه قرار گرفت. البته مسیر زندگی مت اسمیت می توانست کاملا متفاوت باشد چرا که او در نوجوانی به یکی از استعدادهای فوتبال انگلیس تبدیل شده بود و حتی با لسترسیتی قرارداد امضا کرد.

مت اسمیت در آکادمی نورثمپتون، ناتینگام فارست و لسترسیتی بازی کرده بود تا این که در سن 16 سالگی به بیماری نادری از ناحیه کمر مبتلا شد که مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد.  خودش در این باره گفته است:" لحظه سختی برای من بود چرا که خیلی ناراحت بودم. کاملا مطمئن بودم که قرار است فوتبالیست شوم. واقعا لحظات وحشتناکی بود. در مدرسه همه فکر می کردند که فوتبالیست می شوم اما ناگهان همه چیز بر باد رفت."

مت اسمیت به  اسپوندیلوز گردن مبتلا شده بود که مانع از آن می شد که بتواند فوتبال را ادامه بدهد. در هر صورت به نظر می رسد که مسیر زندگی او چندان هم بد نبوده چرا که هر چند که به فوتبالیست بزرگی تبدیل نشد اما حالا به بازیگر مشهوری مبدل شده است.

4125