شماره پیراهن غیرمعمول مهاجم آرژانتینی در گالاتاسرای

شماره پیراهن غیرمعمول مهاجم آرژانتینی در گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی - مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی در روزهای اخیر به خریدی مهم و خبرساز برای گالاتاسرای تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، صدها هوادار گالاتاسرای در فرودگاه از ایکاردی استقبال کردند. خیلی از هواداران تیم ترکیه ای منتظر مشخص شدن شماره پیراهن ایکاردی بودند تا لباس این بازیکن را بخرند. ایکاردی نمی تواند شماره محبوبش 9 را به تن کند چرا که این شماره در اختیار هریس سفروویچ مهاجم سوئیسی سابق بنفیکا قرار گرفته است. یوسف دمیر بازیکن سابق بارسلونا، ماتیاس روس از آلبرگ، میلوت راشیکا از نوریچ و خوان ماتا اسپانیایی دیگر خریدهای سرشناس گالاتاسرای هستند.

ایکاردی در نهایت تصمیم گرفت که شماره 99 را به تن کند. در حقیقت مائورو در پیامی اینستاگرامی شماره پیراهن جدیدش را اعلام کرد. البته ایکاردی در زمان حضورش در سمپدوریا شماره 98 را می پوشید و حالا نیز یک عدد غیرمعمول دیگر را به عنوان شماره پیراهنش استفاده کرده است.

ایکاردی در تیم جوانان سمپدوریا شماره 99 را می پوشید اما با توجه به این که در تیم بزرگسالان این شماره متعلق به گرازیانو پله بود، مجبور شد که یک شماره پایین بیاید و عدد 98 را انتخاب کند. ایکاردی در تیم ایتالیایی فصل درخشانی داشت که یازده گل به ثمر رساند و  همین مسئله باعث شد تا اینتر به سراغش برود.

ایکاردی جمعه اولین بازی خود را در گالاتاسرای در مقابل قونیه اسپور در هفته هفتم لیگ ترکیه خواهد داشت. گالاتاسرای فعلا در رتبه پنجم جدول لیگ ترکیه قرار دارد که آخرین بازی خود را مقابل کاظم پاشا با پیروزی به پایان رسانده است.

4125