تمسخر پیراهن سفید بارسلونا توسط اسطوره رئال مادرید

تمسخر پیراهن سفید بارسلونا توسط اسطوره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران بارسلونا در تصمیمی عجیب قصد دارند که برای پیراهن دوم خود در فصل 24-2023 از رنگ سفید استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسا در این فصل نیز پیراهن سوم خود را به رنگ سفید انتخاب کرده که البته استفاده از صلیب سن جوردی به رنگ آبی و اناری باعث شده تا این پیراهن چندان مورد انتقاد نباشد. با این وجود بارسلونا فصل آینده قرار است که یک دست سفید بپوشد، پیراهنی که در طول تاریخ متعلق به رقیب دیرینه یعنی رئال مادرید بوده است. البته بارسا نیز حدود نیم قرن پیش تجربه پوشیدن پیراهن سفید را داشته است.

گوتی بازیکن اسبق رئال مادرید شب گذشته در مورد پیراهن جدید لواندوفسکی گفت:" بارسلونا به نظر من هر لحظه خوشایندتر می شود. پیراهن سفید به لواندوفسکی می اید. البته تمایلی به خرید پیراهن سفید بارسا نخواهم داشت. می شود با کندن لوگو و اسم اسپانسر از ان استفاده کرد اما ترجیح می دهم که به جایش پیراهن خود رئال مادرید را بخرم!"

از سویی جوتا جوردی یکی از خبرنگاران سرشناس کاتالونیا نیز در این باره صحبت کرد :"تاریخچه بارسلونا به رنگ آبی و اناری است. نمی توانیم پیراهن سفید بپوشیم. پیراهن سفید متعلق به رئال مادرید است. امیدوارم هیچ کسی این پیراهن را نخرد و مدیران بارسا مخالفت کنند. پیراهن سفید؟ این بی احترامی به تاریخ باشگاه و احساسات هواداران است."

بارسلونا در فصل 47-46 در بازی خانگی مقابل لوانته پیراهن سفید را پوشید. آنها ده سال بعد در بازی مقابل بیرمنگام سیتی نیز با پیراهن سفید بازی کردند. آخرین باری که بارسا پیراهن سفید را پوشید به دوران بازی یوهان کرویف برمی گردد اما به نظر می رسد که پس از گذشت این همه سال، هواداران بارسا از ایده نایکی برای یک دست سفیدپوش شدن تیمشان استقبال نکرده اند.

4125