جزییات پیشنهاد بایرن مونیخ برای هافبک بارسلونا که رد شد

جزییات پیشنهاد بایرن مونیخ برای هافبک بارسلونا که رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- سیکوئه رودریگز خبرنگار اسپانیایی به تلاش بایرن مونیخ برای خرید پدری هافبک بارسلونا در تابستان 2020 اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، در سال 2020 و بعد از آن که بارسلونا در مقابل بایرن مونیخ با نتیجه هشت بر دو شکست خورد، مدیران تیم باواریایی ساعاتی بعد از بازی با بارسلونا تماس گرفتند تا برای خرید پدری ابراز تمایل کنند. مبلغ پیشنهادی بایرن برای خرید پدری 12 میلیون یورو بود. با توجه به این که پدری در آن زمان بازیکنی ناشناخته بود، چنین مبلغی کاملا معقول به نظر می رسید اما مدیران بارسا با این پیشنهاد مخالفت کردند.

در آن زمان پدری به تازگی از لاس پالماس به بارسلونا ملحق شده بود و هنوز در تیم بزرگسالان بازی نکرده بود اما به نظر می رسد که مدیران بارسا در آن زمان با نفروختن وی تصمیم بسیار درستی گرفته اند چرا که در حال حاضر پدری یکی از ستارگان بارسلونا و فوتبال اسپانیا به شمار می رود و قیمتش خیلی بیشتر از 12 میلیون یورویی است که در آن زمان پیشنهاد شد. پدری امیدوار است که بتواند به ستاره تیم لوئیز انریکه در جام جهانی قطر تبدیل شود و به روند صعودی خود ادامه بدهد. پدری در دو سال اخیر روند بسیار خوبی را طی کرده است و به نظر می رسد که به یکی از ستارگان آینده فوتبال دنیا تبدیل شود.

4125