بارسلونا و اتلتیکو مادرید بر سر گریزمان مذاکره کرده‌اند؟

بارسلونا و اتلتیکو مادرید بر سر گریزمان مذاکره کرده‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل اتلتیکو مادرید مذاکرات با بارسلونا بر سر آنتوان گریزمان را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید همچنان از آنتوان گریزمان استفاده خیلی مختصری می کند و کمتر از نیم ساعت او را به داخل زمین می فرستد. با توجه به اینکه دیگو سیمئونه و خود این بازیکن در مورد این موضوع صحبتی نمی کنند ظاهرا این شرایط همچنان ادامه خواهد داشت.

اکیپ گزارش کرد که دو باشگاه برای کاهش هزینه گریزمان درحال مذاکره هستند. در صورتی که این بازیکن در طول دو سال حضور قرضی خود در این تیم، بیشتر از نصف دقیقه ها در زمین بازی کند اتلتیکو مجبور خواهد شد مبلغ ۴۰ میلیون یورو بابت وی به بارسلونا بپردازد. هزینه پیشنهادی جدید ۲۵ میلیون یورو است.

به گزارش مارکا، از مدیر عامل اتلتیکو، انریکه سرزو در این مورد سوال شد و وی از موضوع اظهار بی اطلاعی کرد: "ما با بارسلونا دیداری نداشته‌ایم و خبری درمورد دیدار در آینده نیز نداریم. مشکل گریزمان کاملا واضح است و همه شما از آن اطلاع دارید یا می توانید تصور کنید پس تا زمانی که این مسئله کاملا حل شود، اگر چیزی برای حل شدن وجود داشته باشد، ما هنوز در وضعیت سابق خواهیم بود."

البته احتمال اینکه سرزو وجود مذاکرات را تایید کند نیز کم بود. به هر حال واضح است که پیدا کردن هر راه حلی برای مشکلی که سرزو اشاره کرد، برای هردو طرف بهتر از وضعیت کنونی خواهد بود.

1471