آمادگی صد در صدی رئال مادرید برای تقابل با اتلتیکو مادرید

آمادگی صد در صدی رئال مادرید برای تقابل با اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید می‌گوید که آن‌ها با تمام قوا به مصاف اتلتیکو مادرید خواهند رفت. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از هفته ششم لالیگا در استادیوم واندا متروپولیتانو به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر تنها تیم اروپایی هستند که در تمامی رقابت‌های خود به پیروزی رسیده‌اند و حالا وینیسیوس جونیور امیدوار است که آن‌ها به این روند خود ادامه دهند. 

به نقل از سایت آ اس، زننده تک گل قهرمانی لوس بلانکوس در لیگ قهرمانان فصل گذشته گفت: "سخت در تلاش هستیم تا بتوانیم با شرایط مناسب وارد زمین شویم. تمام تلاش‌های ما در تمرینات پیش فصل حالا به داد ما خواهند رسید و فراموش نکنید که تیم ما، ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان با استعداد است. خیلی درباره این فصل هیجان زده هستم و امیدوارم بتوانم که بهتر از فصل قبل عمل کنم. به تمامی اعضای باشگاه و سرمربی اعتماد کامل دارم. کارلو آنچلوتی همیشه به من اعتماد داشته و می‌خواهم جواب اعتمادش را با زدن گل‌های زیاد بدهم." 

در بازی امشب رئال مادرید غایب بزرگی به نام کریم بنزما دارد و باید دید که کارلو آنچلوتی از بین رودریگو یا ادن هازارد کدام را برای بازی در نوک خط حمله انتخاب خواهد کرد.

4416