دباغیان: انتخابات فدراسیون کاراته باید هر چه سریع‌تر برگزار شود

دباغیان: انتخابات فدراسیون کاراته باید هر چه سریع‌تر برگزار شود

غلامرضا دباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: رقابت‌های جهانی در سال آینده پیش روی کاراته ایران است و در شرایطی که تمام تیم‌ها خودشان را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کنند، ما هنوز تکلیف فدراسیون‌مان نیز مشخص نیست. به هر صورت باید هر چه سریعتر انتخابات انجام شود تا همه تکلیف خودشان را بدانند.

وی ادامه داد: طباطبایی در چندین فدراسیون سرپرست بوده و انتخابات خوبی را نیز برگزار کرده به همین جهت امیدوارم در کاراته نیز به همان خوبی عمل کند و هر چه سریع‌تر بستر را برای انتخاب مدیری خوب و توانمند برای این رشته فراهم سازد.

سرمربی تیم ملی کاراته اظهار داشت: بدون گ رئیس آینده این فدراسیون باید فردی با تجربه باشد و دقیقا با فضای کاراته و افراد این رشته آشنایی داشته باشد. در این صورت است که می‌توانیم به آینده این رشته امیدوار باشیم اما باز هم اشاره می‌کنم که انتخابات فدراسیون هر چه سریعتر باید برگزار شود تا بیشتر از این زمان را از دست ندهیم.

او در مورد برگزاری رقابت‌های لیگ نیز تصریح کرد: سوپرلیگ در صورتی در بالاترین سطح برگزار خواهد شد که نفرات شرکت کننده با انگیزه در آن حضور پیدا کنند. باید شرایطی فراهم شود که تمام ملی‌پوشان بتوانند با قرادادهای خوب در این میدان به روی تاتامی بروند تا انگیزه برای همه بالا برود. کاراته نیاز به اسپانسر دارد و برای جذب این موضوع نیز باید هر چه سریع‌تر تکلیف ریاست فدراسیون مشخص شود. رئیس فدراسیون است که به خوبی می‌داند باید جوابگوی همه مسائل باشد و به همین تمام تلاشش را می‌کند تا جذب اعتبار کند.

سرمربی تیم ملی کاراته در مورد اعزام تیم به رقابت‌های کاراته وان فرانسه گفت: هر چقدر که نفرات بیشتر میدان ببینند بهتر است و به هر صورت باید شرایط برای این کار فراهم شود. باز هم اشاره می‌کنم تمام این مسائل بستگی به روشن شد ن تکلیف فدراسیون کاراته دارد.

انتهای پیام/