شوک به فوتبال سوییس؛ درگذشت دردناک بازیکن 34 ساله

شوک به فوتبال سوییس؛ درگذشت دردناک بازیکن 34 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - نیکولاس شیندلهولز بازیکن اسبق فوتبال سوییس در سن 34 سالگی به علت سرطان ریه درگذشت.

به گزارش فوتبالی، بازل که باشگاه دوران جوانی این بازیکن بوده است در بیانیه ای در شبکه های اجتماعی نوشت:"باشگاه بازل با تاسف درگذشت نیکولاس شیندلهولز را اعلام می کند. کاپیتان سابق تیم زیر 21 سال ما در سن 34 سالگی به علت سرطان درگذشت. کل باشگاه از این خبر شوکه هستند و به خانواده اش عمیقا تسلیت می گویند. ارام بخواب، نیکو."

باشگاه بازل در حالی این توییت را منتشر کرد که آنها ساعاتی پیش از این بازی در وقت اضافه بازی جام حذفی مقابل آرائو پیروز شدند، عجیب این که آرائو آخرین تیم دوران فوتبال شیندلهولز بود که تا سال 2021 در آن توپ می زد. باشگاه آرائو برای این که تمرکز بازیکنانش برای بازی به هم نخورد، خبر درگذشت این بازیکن را بعد از بازی اعلام کرد و نوشت:" مدافع میانی سابق ما در سن 34 سالگی به علت ابتلا به سرطان درگذشت. باشگاه آرائو عمیقا به خانواده وی تسلیت می گوید و در این لحظات مشکل برایشان آرزوی بردباری دارد."

شیندلهولز در سال 2020 و در حالی که هنوز در آرائو عضویت داشت، به سرطان ریه مبتلا شد و پس از دو سال مبارزه در نهایت جان خود را از دست داد. باشگاه آرائو در باینیه خود نوشت:"نیکو بازیکن خوبی بود اما  مهمتر از هر چیزی یک انسان خوب بود."


4125