ضعیف‌ترین رونالدوی ممکن؛ از دست دادن موقعیت‌های طلایی مقابل اسپانیا

ضعیف‌ترین رونالدوی ممکن؛ از دست دادن موقعیت‌های طلایی مقابل اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پس از شکست پرتغال مقابل اسپانیا در سه شنبه شب در لیگ ملت های اروپا به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، رونالدو که در منچستریونایتد شروع فصل ضعیفی داشته و عملا به یک نیمکت نشین تبدیل شده است، در تیم ملی پرتغال نیز شرایط جالبی ندارد. پرتغال با شکست در مقابل اسپانیا به شکل عجیبی شانس حضور در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا را از دست داد که رونالدو در این بازی چند موقعیت طلایی را از دست داد.

در حال حاضر برخی رسانه های پرتغال معتقد هستند که رونالدو باید در تیم ملی کشورش نیمکت نشین شود. آنها اعتقاد دارند که با توجه به این که رونالدو در یونایتد نیمکت نشین است، نمی تواند کیفیت مطلوبی ارائه بدهد و بهتر است که در تیم ملی پرتغال نیز نیمکت نشین شود. در حقیقت برخی از فوتبالدوستان پرتغالی اعتقاد دارند که وقتش رسیده که برونو فرناندز به رهبر اصلی تیم تبدیل شود و کریستیانو رونالدو نقش کمرنگ تری داشته باشد.

رونالدو بهترین گلزن تاریخ پرتغال و بازیهای ملی است اما به نظر می رسد که فصل به شدت بدی را سپری می کند و نه تنها در منچستریونایتد بلکه در تیم ملی انگلیس نیز محبوبیتش را از دست داده است. رونالدو تا جام جهانی پنج هفته فرصت دارد که ورق را به سمت خود برگرداند.

4125