مشخص شدن مقصد احتمالی سوارز پس از جام جهانی

مشخص شدن مقصد احتمالی سوارز پس از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای با باشگاه کنونی خود ناسیونال تا جام جهانی اعتبار دارد و بدین ترتیب مهاجم سابق بارسلونا و اتلتیکو یکی از جذاب ترین گزینه های موجود در نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رادیو کاتالونیا گزارش داده است که بازیکن اروگوئه ای انتقالش به لس آنجلس گالکسی را در پایان جام جهانی قطر نهایی کرده است. این مهاجم در پایان دورانش در تیم ملی اروگوئه راهی لس آنجلس گالکسی ملحق خواهد شد تا در تیم جدیدش بازی کند.

لوئیز سوارز 35 ساله فعلا قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد و به همین خاطر قصد دارد که تا سال 2025 با گالکسی قرارداد امضا کند. او در گالکسی با چیچاریتو، داگلاس کاستا و ریکی پوچ مواجه خواهد شد که ستارگان اصلی این تیم آمریکایی هستند. سوارز سالها تجربه حضور در سطح اول فوتبال اروپا را داشته است. وی همچنان در لیگ اروگوئه می درخشد و به نظر می رسد که هدفش از حضور در این لیگ این بوده که بتواند به فوتبال کشورش نزدیک تر باشد و با آمادگی بسیار بالایی در جام جهانی پیش رو حضور داشته باشد. سوارز در کنار بازیکنانی نظیر فدریکو والورده و ارائوخو می توانند لیدرهای تیم ملی اروگوئه در مسابقات قطر باشند.

4125