واکنش رونالدو به احتمال جذب مسی

واکنش رونالدو به احتمال جذب مسی

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد لیونل مسی با پی اس جی در پایان فصل به اتمام می رسد و شایعاتی در مورد آینده مهاجم آرژانتینی مطرح شده است. حالا رونالدو نازاریو مالک دو باشگاه وایادولید و کروزیرو به این شایعات واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو نازاریو در گفتگوی زنده در شبکه اجتماعی توییچ حضور پیدا کرده بود که هواداران کروزیرو از رونالدو خواستند تا لیونل مسی را به خدمت بگیرد.  رونالدو نازاریو با لبخند در این باره صحبت کرد و گفت:" می توانید تصورش را بکنید؟ مسی از اروپا تصمیم بگیرد و بگوید:" می خوام به تیم رونالدو بروم، می خواهم در کروزیرو بازی کنم." می توانید تصورش را بکنید؟ فوق العاده خواهد بود."

رونالدو باشگاه دوران فوتبال خود یعنی کروزیرو را در دسامبر 2021 خرید و در ماه سپتامبر این تیم توانست به سری آ برزیل صعود کند آن هم در حالی که در سری بی به قهرمانی رسیده بودند. کروزیرو یکی از قدیمی ترین و ریشه دارترین باشگاه های برزیلی است که دو جام لیبرتادورس، دو سوپرجام آمریکای جنوبی و یک جام در جام کسب کرده است. آنها چهار بار فاتح لیگ برزیل شده اند و شش بار هم فاتح جام حذفی در این کشور شده اند. در حال حاضر پی اس جی در تلاش است تا قرارداد مسی را تمدید کند.

4125