ترکیب اورتون و منچستریونایتد؛ رونالدو برای چند بازی متوالی روی نیمکت است؟

ترکیب اورتون و منچستریونایتد؛ رونالدو برای چند بازی متوالی روی نیمکت است؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و اورتون در هفته دهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم می روند و بدین ترتیب باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و شیاطین سرخ به چه شکل نتیجه خواهند گرفت.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ از ابتدای این فصل به طور واضح با کریستیانو رونالدو به شکلی رفتار کرده که او را تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین بکند. در واقع تن هاگ از همان ابتدای فصل مشخص شد که به رونالدو به چشم یک بازیکن نیمکت نشین نگاه می کند که فقط زمان های در نیمه دوم بازی ها به او میدان خواهد داد.

اکنون که در حال نزدیک شدن به اواسط فصل هستیم همچنان می بینیم که رونالدو کار را از روی نیمکت شروع می کند. رونالدو در بازی مقابل اورتون هم با تشخیص اریک تن هاگ نیمکت نشین شده است. این برای ششمین بازی متوالی است که رونالدو کار را از روی نیمکت شروع می کند و به طور مشخصی از این وضعیت ناراضی است و انتقاد هایی هم به تن هاگ داشته است.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای او و منچستر یونایتد به چه شکل پیش می رود.

ترکیب اورتون

جوردن پیکفورد، شیموس کولمن، کونور کوادی، جیمز تارکوفسکی، ویتالی میکولنکو، آمادو اونانا، ادریسا گیه، الکس ایووبی، دمارای گری، نیل مواپی، آنتونی گوردون

ترکیب منچستر یونایتد

داوید ده خیا، لوک شاو، لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف، دیوگو دالو، کریستین اریکسن، کاسمیرو، مارکوس رشفورد، برونو فرناندز، آنتونی، آنتونی مارسیال  

1470