نظر اینیستا در مورد احتمال بازگشت به بارسلونا

نظر اینیستا در مورد احتمال بازگشت به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا 38 ساله آخرین ماه هایش به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای را در ژاپن سپری می کند.

به گزارش فوتبالی، اینیستا مصاحبه ای با نشریه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت داشته است تا در مورد بازی بارسلونا و اینتر صحبت کند. اینیستا خاطره تلخی را از حذف  بارسلونا توسط اینتر در سال 2010 در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد. وی اظهار داشت که شکست بارسا در دور رفت در جوزپه مه آتزا نتیجه بدی برای آنها بوده است و افزود:" بازی مقابل اینتر همیشه سخت و احساسی است. خاطرات بدی از آن بازی دارم. حذف شدیم و مصدوم شدم. نمی دانستم به جام جهانی می رسم یا نه. چالش مشکلی برای من بود. یادم است که در بازی برگشت جو فوق العاده ای وجود داشت. گل بویان مردود شد. بازی مقابل اینتر بسیار احساسی بود چرا که تیمی هستند که همیشه بازیکنان بزرگی داشته اند."

وی در مورد انتقادهای ژاوی از داوری در بازی رفت و بارسلونا و اینتر گفت:" گاهی مجبور می شوی که احساسات خودت را بروز بدهی. از نظر من صحنه های مورد بحث کاملا واضح بودند و در جریان بازی نقش داشتند. وقتی که تصمیم های داور روی نتیجه بازی تاثیر می گذارد، مجبور می شوی که واکنش منفی نشان بدهی."

اینیستا در مورد برنامه های خود برای آینده هم صحبت کرد:"یک سال دیگر در ژاپن می مانم و بعدش ببینیم چه می شود. دوست دارم به بارسلونا برگردم اما نمی دانم که در چه سمتی برمی گردم، مربی ، مدیر ورزشی یا چیزی دیگر. در هر صورت فعلا باید روی تمرین کردن تمرکز کنم. زیباست که بتوانم همچنان در باشگاهی باشم که در آن رشد کرده ام."

4125