لحظه‌ای که هافبک رئال مادرید هوش بالایش را به رخ کشید

لحظه‌ای که هافبک رئال مادرید هوش بالایش را به رخ کشید

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی یکی از باهوش ترین بازیکنان فوتبال دنیاست که نبوغ خود را در بازی رئال مادرید و شاختار نیز نشان داد چرا که پاس گلی را داد که صعود رئال مادرید به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 95 بازی رئال مادرید و شاختار دونتسک، کروس توپ را ارسال کرد تا هموطنش رودیگر با ضربه سر دروازه حریف را بگشاید. هر چند که ضربه رودیگر بسیار شجاعانه بود و باعث مصدومیتش شد اما حقیقت این است که نقش کروس در این صحنه خیلی پررنگ بود.

در حقیقت کروس در ابتدا در دقیقه 91 توپ را در میانه زمین در اختیار گرفت  و وقتی که فهمید مدافعان حریف خسته هستند، از رودیگر خواست تا به خط حمله اضافه شود. ملی پوش آلمانی توپ را ارسال کرد و ضربه رودیگر به نتیجه ای نرسید. کروس چند دقیقه بعد تصمیم گرفت که همین نقشه را تکرار کند که این بار نقشه جواب داد. کروس توپ را به شکلی دقیق ارسال کرد تا رودیگر ضربه نهایی را بزند.

رودیگر البته بعد از این ضربه به شدت مصدوم شد و مجبور شد که بیست بخیه به پیشانی خود بزند اما در هر صورت یکی از دلایل اصلی این گل، هوش کروس بود که از این مدافع آلمانی خواست تا جلو بکشد و ضربه را بزند.

4125