نظر سرمربی منچستریونایتد در مورد محرومیت احتمالی رونالدو

نظر سرمربی منچستریونایتد در مورد محرومیت احتمالی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد باید در  ادامه مسابقات لیگ اروپا به مصاف اومونیا برود اما سوژه داغ کنفرانس مطبوعاتی اریک تن هاگ مربوط به محرومیت احتمالی رونالدو بود.

به گزارش فوتبالی، اتحادیه فوتبال انگلیس در نظر دارد که رونالدو را به خاطر شکستن موبایل یک کودک هوادار اورتون در فصل گذشته در پایان بازی دو تیم با محرومیت مواجه کند. تن هاگ در کنفرانس مطبوعاتی گفت که "رونالدو تنبیه را نخواهد پذیرفت." مربی هلندی همچنین گفت که "به بهترین شکل ممکن" از رونالدو حمایت خواهد کرد و افزود:"شرایط رونالدو در شروع فصل فصل به خوبی نشان می دهد که هیچ کس نباید اردوی پیش فصل را از دست بدهد و دلیلش هم همین مسئله است. حالا می خواهیم رونالدو بهترین بازی خود را ارائه بدهد. در شروع فصل آمادگی کافی را نداشت اما حالا شرایطش بهتر است.

تن هاگ در مورد مصدومان تیمش هم صحبت کرد:" مارسیال امروز در تیم تمرین نکرد. ببینیم تا یکشنبه چه می شود. هری مگوایر غایب است و دونی فن ده بیک و ارون ون بیساکا هم مصدومان طولانی مدت هستند. با تمام وجود به دنبال پیروزی هستیم. همیشه بازی بعدی مهمترین بازی اروپا است. می خواهیم صدرنشین گروه شویم و برای پیروزی بازی می کنیم. باید دقایق همه بازیکنان را مدیریت کنیم و به همین خاطر در هر پست ذخیره های خوبی داریم تا به خوبی بتوانیم که بازیکنان را جایگزین کنیم."


4125