به جامانده از بازی پرسپولیس – مس رفسنجان/ لک و انتقامی که عملی نشد(عکس)

به جامانده از بازی پرسپولیس – مس رفسنجان/ لک و انتقامی که عملی نشد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان سابق پرسپولیس موفق به باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند نشد.

به گزارش فوتبالی، حامد لک که فصل متفاوتی را با مس رفسنجان سپری می‌کند و عملکرد بسیار خوبی در دروازه تیمش ارائه کرده مقابل پرسپولیس علاوه بر ناکامی در ثبت کلین شیت در گلزنی هم نتوانست موفق باشد.

در شرایطی که پرسپولیس با پنالتی یورگن لوکادیا در نیمه اول از حریفش پیش افتاده بود، مس در دقایق پایانی از تمام توانش برای فرار از شکست استفاده کرد و حتی کار به جایی رسید که حامد لک در محوطه جریمه پرسپولیس، رویت شد.

حامد لک که چند باری از ربیعی خواسته بود هنگام حملات تیمش، در محوطه جریمه پرسپولیس حاضر شود، بالاخره روی یک ضربه کرنر شانسش برای باز کردن دروازه تیم سابقش را امتحان کرد اما توپ با اختلاف نسبتا کمی از بالای سر او عبور کرد تا لک – که انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌اش به یحیی گل‌محمدی داشت – نتواند در نقش ناجی محمد ربیعی ظاهر شود. 

حامد لک که پیش از این 2 فصل سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، شروع بسیار خوبی در جمع قرمزها داشت و با این تیم به فینال آسیا رسید اما به مرور زمان دچار افت عجیبی شد و علیرغم تمدید قراردادش با پرسپولیس، با بازگشت علیرضا بیرانوند به این تیم، تصمیم به جدایی گرفت.

7655