پیام غایب بزرگ ال‌کلاسیکو به هم‌تیمی هایش در رئال مادرید

پیام غایب بزرگ ال‌کلاسیکو به هم‌تیمی هایش در رئال مادرید

 پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی مهمترین غایب لیست رئال مادرید در بازی امروز مقابل بارسلونا به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، کورتوا که بدون تردید یکی از مهمترین بازیکنان ترکیب رئال مادرید به شمار می رود، به علت مصدومیت از ناحیه عصب سیاتیک در چهار بازی اخیر رئال مادرید حضور نداشته و امشب نیز بازی نمی کند. در غیاب وی آندری لونین دروازه بان فیکس تیم ملی اوکراین در ترکیب جای خواهد گرفت و باید دید که در اولین بازی بزرگش در رئال مادرید چه نمایشی ارائه می دهد. لونین هفته گذشته در بازی رئال مادرید و ختافه اولین کلین شیت خود را در رئال مادرید داشت و قطعا در بازی امروز نیز کار بسیار مشکلی دارد تا در مقابل لواندوفسکی و یارانش دروازه اش را بسته نگه دارد.

کورتوا ساعاتی پیش از ال کلاسیکو از هم تیمی هایش در رئال مادرید حمایت کرد و نوشت:" مصدومیت مانع از آن شد که از این ال کلاسیکو لذت ببرم اما با این وجود می توانم از شما هم تیمی هایم حمایت کنم پیش به سوی پیروزی."

آنچلوتی پیش بینی کرده است که کورتوا در روزهای آینده به تمرینات رئال مادرید برگردد و چهارشنبه یا یکشنبه هفته آینده به ترکیب رئال مادرید برگردد.

4125