عکس؛ دو رئالی راهی مراسم توپ طلا شدند

عکس؛ دو رئالی راهی مراسم توپ طلا شدند

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا و کریم بنزما پس از تمرین روز دوشنبه رئال مادرید راهی پاریس شدند تا امشب در مراسم توپ طلا حضور پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما پس از فصل درخشانش بدون تردید توپ طلای 2022 را به اندوخته هایش خواهد افزود. بنزما آقای گل فصل گذشته لالیگا شد و شب گذشته نیز در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا گلزنی کرد و حالا با روحیه ای بالا ال کلاسیکو را کسب خواهد کرد. کریم فصل گذشته در 46 بازی خود برای رئال مادرید 44 گل به ثمر رساند و به نظر می رسد که رسیدن توپ طلا به وی اتفاقی کاملا قابل پیش بینی باشد.

از طرفی تیبو کورتوا نیز برای دریافت جایزه یاشین به عنوان بهترین دروازه بان فصل فوتبال دنیا راهی پاریس می شود. کورتوا نقشی کلیدی در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و چمپیونزلیگ داشت و در فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول با 9 توپربایی درخشید و امشب بالاتر از سایر رقبایش جایزه یاشین را به دست خواهد آورد.

از سویی به گفته مارکا در مراسم امشب قرار است که گاوی هافبک بارسلونا جایزه کوپا به عنوان بهترین بازیکن جوان دنیا را کسب کند و مورد تجلیل قرار بگیرد. سال گذشته یک بارسایی دیگر یعنی پدری این جایزه را برده بود. الکسیس پوتیاس ستاره مصدوم زنان بارسا هم شانس زیادی برای کسب جایزه توپ طلای زنان دارد.

4125