هت تریک بارسایی ها در مراسم توپ طلا؛ لواندوفسکی هم جایزه برد

هت تریک بارسایی ها در مراسم توپ طلا؛ لواندوفسکی هم جایزه برد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از گاوی و الکسیا پوتیاس نوبت روبرت لواندوفسکی بود که جایزه گرد مولر به عنوان بهترین مهاجم سال را در مراسم توپ طلا کسب کند.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که بارسلونا شرایط ورزشی فاجعه باری را تجربه می کند و با تساوی مقابل اینتر و شکست مقابل رئال مادرید هفته وحشتناکی را سپری کرده اما به نظر می رسد که مراسم توپ طلا همچون دوپینگ روحی برای این باشگاه است. در حقیقت لاپورتا مدیر بارسلونا می تواند خوشحال باشد که با وجود نتایج ضعیف اخیر تیمش به لطف مراسم توپ طلا می تواند ساعاتی حواس هواداران تیمش را از نتایج کسب شده پرت کند.

پس از رسیدن جایزه کوپا به گاوی و توپ طلای زنان به الکسیا پوتیاس نوبت روبرت لواندوفسکی بود که به خاطر گلهایش در بایرن مونیخ در فصل گذشته جایزه گردمولر را به عنوان بهترین مهاجم سال ببرد. جالب این است که روبرت سال گذشته نیز جایزه گرد مولر را برده بود اما همان طور که سال گذشته به توپ طلا نرسید، امسال نیز همان طور که خودش هم تایید کرده شانسی برای کسب این جایزه نداشت و بنزما را جلوتر از خود می دانست. لواندوفسکی جایزه کفش طلای فصل گذشته را هم کسب کرده است و حالا باید دید که ایا می تواند سال آینده طلسم توپ طلا را بشکند یا نه هر چند که کار بسیار سختی دارد چرا که حذف احتمالی بارسا از لیگ قهرمانان اروپا کار را برایش بسیار سخت می کند.

4125