اخراج بازیکن بلژیکی به علت سیگار کشیدن روی نیمکت

اخراج بازیکن بلژیکی به علت سیگار کشیدن روی نیمکت

پایگاه خبری فوتبالی - راجا ناینگولان بازیکن بلژیکی اسبق رم به مدت نامعلومی از باشگاهش آنتورپ تعلیق شد چرا که تصویری از او روی نیمکت منتشر شد که در حال استعمال سیگار الکترونیکی است!

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلژیکی هرگز مشکلی در زمینه اعتراف به اعتیاد به سیگار نداشته است اما اخیرا یک گام جلو برداشته و در حین بازی و در حالی که تیمش در حال بازی بوده، روی نیمکت سیگار کشیده است.

البته این تنها جنجال عجیب بازیکن آنتورپ نیست چرا که او هفته گذشته به علت رانندگی با گواهینامه منقضی شده، بازداشت شده بود. این بازیکن 34 ساله در تابستان گذشته به آنتورپ ملحق شد آن هم در حالی که قراردادش با اینتر به پایان رسیده بود.

البته به نظر می رسد که سیگار کشیدن روی نیمکت باعث شده تا این بازیکن در آستانه اخراج از تیمش قرار بگیرد. باشگاه آنتورپ در بیانیه ای نوشت:" توافقات شفافی در این باره وجود دارد که باشگاه ما از یک بازیکن چه توقعاتی دارد و ندارد."

خود ناینگولان در پیامی در این باره نوشت:" باشگاه تصمیمی گرفت که فقط می توانم آن را بپذیرم هر چند که فکر می کنم که این تصمیم برای من بیش از حد جدی و شدید باشد. اما سعی می کنم که به هر نحوی که شده در خدمت تیم باشم."

ناینگولان اخیرا در مورد علاقه اش به سیگار گفته بود:" یک بازیکن می تواند سیگار بکشد، هر چند که شاید این یک کار عادی نباشد. از سیگار کشیدن خجالت نمی کشم چرا که هرگز عادت هایم را پنهان نکرده ام."

4125