مصدومان جدید بارسلونا: پسر طلایی و یکی از کاپیتان‌ها

مصدومان جدید بارسلونا: پسر طلایی و یکی از کاپیتان‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی که به تازگی جایزه پسر طلایی فوتبال اروپا را دریافت کرده و در 61 تا از 65 بازی اخیر بارسلونا حضور داشته، در بازی تیم کاتالان و بیلبائو با تکل دنی گارسیا دچار مصدومیت شد. عجیب این بود که داور بازی حتی این صحنه را خطا هم نگرفت.

به گزارش فوتبالی، گاوی با مصدومیت از زمین خارج شد و جای خود را به کسیه داد. حالا این بازیکن باید مورد معاینه پزشکان قرار بگیرد تا شرایط دقیق مصدومیتش مشخص شود. بارسلونا امیدوار است تا مصدومیت گاوی جدی نباشد تا این بازیکن بازیهای بعدی تیمش و همچنین اردوی تیم ملی اسپانیا در قطر را از دست ندهد.

از سویی در دقیقه 85 نیز سرجی روبرتو یکی از کاپیتان های بارسلونا نیز به علت مصدومیت از ناحیه شانه چپ از زمین خارج شد. روبرتو عملکرد خوبی داشت که با مصدومیت از زمین خارج شد تا بارسا با توجه به این که همه پنج تعویض خود را انجام داده بود، بازی را ده نفره تمام کند. بارسلونا در بیانیه خود اعلام کرده است که روبرتو دچار کشیدگی شانه سمت چپ خود شده است که در بازیها حضور نخواهد داشت و مدت دقیق مصدومیتش به زودی مشخص خواهد شد.

بحران مصدومیت ها در این فصل به شدت ژاوی را آزار داده است و حالا امیدوار است که مصدومیت های این دو نفر جدی نباشد هر چند که باید منتظر شرایط آزمایش ها بماند.

4125