رکورد تاریخی پدیده مورد نظر رئال مادرید و بارسلونا

رکورد تاریخی پدیده مورد نظر رئال مادرید و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک فقط 16 سال و  سه ماه سن دارد اما نامش از ماه ها پیش به گوش بسیاری از فوتبالدوستان رسیده است.

به گزارش فوتبالی، جواهر پالمیراس تا سال 2024 یعنی تا قبل از 18 سالگی حق ورود به فوتبال اروپا را ندارد اما از همین حالا بسیاری از باشگاه ها نظیر رئال مادرید، بارسلونا و پاریسن ژرمن با نزدیکان وی تماس گرفته اند. سبک بازی اندریک باعث شده تا خیلی ها او  را "نیمار آینده" بدانند. رقم فسخ قرارداد این بازیکن 60 میلیون یورو ست و به نظر می رسد که در ماه های آینده جنگ بزرگی میان باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا برای خرید وی شکل خو اهد گرفت.

اندریک به تازگی به تیم بزرگسالان پالمیراس ملحق شده است که در چهارمین بازی خود در این تیم توانست اولین گلش را به ثمر برساند و با 16 سال و سه ماه سن به جوان ترین گلزن تاریخ باشگاهش تبدیل شود و رکوردی 106 ساله را بشکند. در حقیقت پالمیراس توانست در مقابل اتلتیکو پارانائنزه با نتیجه سه بر یک پیروز شود که یکی از گلها توسط اندریک ثبت شد. بازیکن مورد نظر رئال و بارسا در این بازی توانست روی ارسال رونی با ضربه سر گلزنی کند. البته او پیش از این تجربه پاس گل را داشته است. آخرین باری که بازیکنی از پالمیراس در سنی کمتر از اندریک در بازیهای رسمی گل زده بود، به سال 1916 برمی گردد که بازیکنی به نام هیتور با 16 سال و یازده ماه و چهارده روز سن گلزنی کرده بود و حالا اندریک رکوردش را شکسته است.

4125