هدیه‎ جدید هالند برای هم‌تیمی‌های سابقش در دورتموند

هدیه‎ جدید هالند برای هم‌تیمی‌های سابقش در دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی روز سه شنبه نتوانست نمایش خوبی در مقابل هم تیمی های سابقش داشته باشد و بازی سیتی و دورتموند با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، کوبل در این بازی با مهار پنالتی محرز درخشید و البه هالند نیز شب خوبی نداشت. گواردیولا گفت که هالند  کمی تب داشته و به همین خاطر آمادگی کامل را نداشته است.  مربی اسپانیایی گفت:" ارلینگ پیش از شروع بازی کمی تب داشت. خسته بود. به همین خاطر او  را تعویض کردیم. مشخص بود که با توجه به این که تب داشته، خسته بود و البته از ناحیه پا دچار مصدومیتی جزئی شده بود و به همین خاطر برای نیمه دوم آماده نبود و تعویض شد."

هالند برای اولین بار از زمان ترک دورتموند به وستفالن برگشت که در پایان بازی، به زمین برگشت و برای هواداران تیم سابقش دست تکان داد. از سویی ارلینگ تصمیم گرفت که به هم تیمی های سابقش هدیه ای به عنوان یادگاری بدهد. در حقیقت هالند تصمیم گرفت که تعداد زیادی از پیراهن های منچسترسیتی را بخرد و  پس از امضا کردنشان، این پیراهن ها را به هم تیمی های سابقش در دورتموند هدیه بدهد. ارلینگ به تمام بازیکنان، کادر فنی و کارمندان باشگاه این پیراهن ها را هدیه داده بود. قیمت هر پیراهن 100 یورو بود که به نظر می رسد که ارلینگ مبلغ قابل توجهی را برای این هدایا هزینه کرده است.

هالند در زمان نهایی شدن انتقالش به منچسترسیتی نیز 33 ساعت رولکس را به بازیکنان و کادر فنی دورتموند هدیه داده بود  و 20 ساعت اومگا را هم به سایر کارمندان باشگاه هدیه کرده بود که برای هر ساعت رولکس 14 هزار یورو پرداخته بود و برای هر ساعت اومگا 4800 یورو.

4125