قطعی شدن حذف اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان در شب پیروزی لیورپول

قطعی شدن حذف اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان در شب پیروزی لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در خانه آژاکس به پیروزی رسیدث، اما اتلتیکومادرید نتوانست از سد بایر لورکوزن بگذرد تا شانس صعودش به مرحله یک هشتم نهایی غیرممکن شود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شش بازی به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد. 

در گروه A، لیورپول مهمان آژاکس بود و موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد حریف هلندی‌اش بگذرد. در دیگر دیدار این گروه ناپولی نیز با نتیجه 3-0 رنجرز را شکست داد. شاگردان لوچیانو اسپالتی با 15 امتیاز در صدر جدول و لیورپول با 12 امتیاز در رده دوم قرار دارند. 

در گروه B، اتلتیکو مادرید در واندامتروپولیتانو میزبان بایر لورکوزن بود. این دیدار جذاب و پرحادثه با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا امیدهای روخی بلانکوس برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی از بین برود. 

در گروه C، بایرن مونیخ در ادامه روند بسیار خوبش مقابل بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. تیم‌های بایرن مونیخ و اینتر دو تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی هستند و بارسلونا راهی لیگ اروپا شد. 

در گروه D، اینتراخت فرانکفورت با حساب 2-1 المپیک مارسی را از پیش رو برداشت و تاتنهام در زمین خود با اسپورتینگ با نتیجه 1-1 متوقف شد. 

4416