کاپیتان رئال مادرید تنها غایب لیست بازی مقابل ژیرونا

کاپیتان رئال مادرید تنها غایب لیست بازی مقابل ژیرونا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حالی یکشنبه شب به مصاف ژیرونا می رود که کریم بنزما به علت مصدومیت تنها غایب ترکیب رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی اعلام کرد که هر چند که بنزما  در تمرین روز جمعه حضور داشته اما هنوز احساس خوبی ندارد و بازی یکشنبه عصر را از دست داده است. رودریگو گوئس به علت حالت تهوع در تمرین روز شنبه رئال مادرید حضور نداشت اما در لیست قرار گرفت است. ماریانو، سبایوس، مودریچ و والورده نیز از مصدومیت هایشان ریکاوری کرده اند و همگی در بازی مقابل ژیرونا حضور پیدا خواهند کرد. بنزما در این فصل شش بازی را به علت مصدومیت از دست داده و بازی با ژیرونا هفتمین باری خواهد بود که او به علت مصدومیت در ترکیب رئال مادرید حضور ندارد. کریم به نظر می رسد که با فکر جام جهانی سعی می کند که ریسک نکند چرا که به هیچ وجه نمی خواهد که مسابقات پیش رو که آخرین جام جهانی دوران فوتبالش است را از دست بدهد. رئال مادرید در مقابل ژیرونا به دنبال حفظ صدرنشینی لالیگا خواهد بود.

لیست رئال مادرید برای بازی با ژیرونا بدین شرح است:کورتوا، لونین، لوئیز لوپز، کارواخال، میلیتائو، آلابا، وایخو، ناچو، اودریوزولا، لوکاس وازکز، رودیگر، مندی، کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوامنی، سبایوس، هازارد، آسنسیو، وینیسیوس، رودریگو و ماریانو.

4125