باخت خانگی لیورپول و ادامه روزهای تاریک در لیگ برتر انگلیس

باخت خانگی لیورپول و ادامه روزهای تاریک در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و لیدز یونایتد در ورزشگاه خانگی لیورپول یعنی آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را لیدز یونایتد با نتیجه 2 بر 1 به سود خود به پایان برد و لیورپول نتوانست کاری را از پیش ببرد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول به طور کلی در این فصل عملکرد خوبی نداشته است و اکنون در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، عملکرد ضعیف لیورپول ادامه پیدا کرد و آن ها از پس لیدزیونایتد بر نیامدند و بازی را مقابل این تیم واگذار کردند. خیلی ها معقتد هستند که یورگن کلوپ با این وضعیت در سرازیری اخراج از لیورپول قرار گرفته است چرا که تیم او در این فصل اصلا نشانه ای از تیم مقتدر فصل های پیش که همواره برای تمام جام ها می جنگید ندارد.

در این بازی رودریگو در دقیقه 4 گل اول لیدزیونایتد را به ثمر رساند و محمد صلاح روی پاس اندرو رابرتسون در دقیقه 14 بازی را یک بر یک مساوی کرد. هواداران لیورپول امیدوار بودند که تیمشان گل دوم را هم بزند اما این لیدز یونایتد بود که در دقیقه 89 بازی گل پیروزی بخش را به ثمر رساند و لیورپول با نتیجه دو بر یک این بازی را باخت.

خلاصه بازی لیورپول - لیدز

1470