سه دلیل برای این که رونالدو بازگشت به یونایتد را «فاجعه» می‌داند

سه دلیل برای این که رونالدو بازگشت به یونایتد را «فاجعه» می‌داند

پایگاه خبری فوتبالی - ماه آینده کتابی تحت عنوان "مسی مقابل رونالدو: یک رقابت، دو بازیکن برتر تاریخ و دورانی که بازی دنیا را بازسازی کرد" به قلم جاناتان کلگ و جاشوا رابینسون خبرنگاران سرشناس "وال استریت ژورنال" منتشر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در کتاب مذکور به دوران فوتبال دو ستاره پرتغالی و آرژانتینی اشاره شده است. یکی از موضوعات این کتاب مربوط به بازگشت رونالدو به منچستریونایتد است که به گفته نویسندگان، ستاره پرتغالی این تصمیم را یک "فاجعه" به شمار می آورد.

نویسندگان به دلایل دلخوری رونالدو از این تصمیم نیز اشاره کرده اند: یکی این که با بسیاری از تصمیم های رالف رانکنیگ سرمربی سابق یونایتد مخالف بوده و حتی به یکی از مقامات عالیرتبه  فیفا گفته است که یونایتد زیر نظر این مربی یک "فاجعه" بوده است. از سویی کریستیانو از تصمیم مدیران یونایتد برای هزینه نکردن در زمینه تجهیز مجموعه ورزشی کارینگتون نیز دلخور است و حس می کند که باشگاه یونایتد از سال 2009 به بعد که خودش از تیم جدا شد، هیچ پیشرفتی نداشته است. رونالدو همچنین حس می کند که از معدود بازیکنان یونایتد بوده که همیشه با تعهد و تعصب در خدمت تیم بوده است و نسبت به بقیه هم تیمی هایش چنین حسی نداشته است.

یکی دیگر از نکات جالب کتاب مربوط به مذاکرات رونالدو با منچسترسیتی در تابستان 2021 است. در آن زمان ریو فردیناند ساعت سه صبح به رونالدو زنگ می زند و او را راضی می کند تا به سمت آبی شهر منچستر نرود.

4125