مسی به دنبال شکستن رکورد مارادونا و ماسکرانو در جام جهانی

مسی به دنبال شکستن رکورد مارادونا و ماسکرانو در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر تا 16 روز دیگر آغاز می شود و بدین ترتیب هیجان کل دنیای فوتبال را فرا می گیرد و نگاه ها به طور ویژه ای به ستاره های بزرگ دنیای فوتبال است به خصوص آن هایی که قرار است آخرین جام جهانی خود را تجربه کنند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاری سن ژرمن، بازیکنی است که آخرین دوره حضور خود در رقابت های جام جهانی را تجربه می کند و بدین ترتیب او می خواهد در این دوره عملکرد ویژه ای داشته باشد؛ عملکردی که در یاد ها و خاطره ها ثبت شود. مسی اکنون کاپیتان تیم ملی آرژانتین است و سابقه قهرمانی رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی را هم در کارنامه خود دارد و می خواهد تنها جای خالی کارنامه خود را هم پر کند و برای قهرمانی در جام جهانی تلاش کند.

مسی در حال حاضر 19 بازی در جام جهانی برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است. خاویر ماسکرانو و دیگو آرماندو مارادونا بالاتر از او هستند. ماسکرانو 20 بازی و مارادونا 21 بازی در جام جهانی انجام داده اند و بدین ترتیب اکنون لیونل مسی به دنبال شکستن رکورد آن ها در جام جهانی 2022 قطر است و به نظر می رسد که این اتفاق خواهد افتاد و مسی تبدیل به بازیکنی می شود که بیشترین بازی را برای تیم ملی آرژانتین در جام جهانی انجام داده است.

1470