استعفای کارلوس توز از هدایت تیم آرژانتینی

استعفای کارلوس توز از هدایت تیم آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلوس توز، ستاره سابق یوونتوس و منچسترسیتی که پس از به پایان رسیدن دوران حرفه ای خود وارد عرصه مربیگری شده بود، از هدایت تیم روزاریو سنترال که یک باشگاه آرژانتینی است، استعفا کرد.

به گزارش فوتبالی، کارلوس توز از سال 2022 میلادی یعنی از همین سال جاری هدایت این تیم آرژانتینی را بر عهده گرفته بود اما به طور کلی عملکرد او به عنوان سرمربی باشگاه روزاریو سنترال جالب نبوده است و او به شکلی راضی کننده کار نکرده است. همین نتایج ضعیف باعث شده تا کارلوس توز از سمت خود کناره گیری کند و هدایت تیم روزاریو سنترال را کنار بگذارد.

کارلوس توز به طور کلی در 24 بازی هدایت این باشگاه آرژانتینی را بر عهده داشته است. او در این 24 بازی 6 پیروزی، 11 مساوی و 7 باخت را تجربه کرده است که به طور کلی آمار خوب و قابل قبولی نیست و به همین دلیل کارلوس توز استعفا داده است.

کارلوس توز در حال حاضر 38 سال دارد و وارد عرصه مربیگری شده است. او در دوران حرفه ای خود در تیم های بزرگی مثل منچستر یونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس توپ زده است و از سوی دیگر 76 بازی ملی برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است و 13 گل ملی در کارنامه خود دارد.

1470