آینده نویر در بایرن مونیخ به خطر افتاد

آینده نویر در بایرن مونیخ به خطر افتاد

پایگاه خبری فوتبالی - آینده مانوئل نویر چندان مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان آلمانی شاید جایگاه خود به عنوان دروازه بان فیکس بایرن مونیخ را زودتر از حد انتظارات از دست بدهد. در حقیقت باشگاه آلمانی برای خرید جایگزین برای وی دست به کار شده است و گفتگوهایی با الکساندر نوبل دروازه بان قرضی خود در موناکو داشته اند. در حقیقت این دروازه بان می تواند به بایرن مونیخ برگردد تا جایگزین نویر شود که ده سال از او بزرگتر است.

کیکر گزارش داده است که بایرن مونیخ اعتقاد دارد که نوبل باید دروازه بان سالهای آینده آنها باشد و در نظر دارند که او را بیش از سال 2025 حفظ کنند. باشگاه های لیگ انگلیس به نوبل علاقمند هستند و بایرن مونیخ در تلاش است تا هر چه زودتر برای بازگرداندنش اقدام کند تا این بازیکن را از دست ندهد.

در روزهای اخیر برخی نمایندگان باشگاه بایرن مونیخ به فرانسه سفر کرده اند تا با نوبل دیدار کنند. این دروازه بان نیز پذیرفته که قراردادش را به صورت بلندمدت با باواریایی ها تمدید کند. تمدید قرارداد نوبل می تواند روی شرایط نویر نیز تاثیرگذار باشد. نوبل در سال 2019 از شالکه به بایرن مونیخ ملحق شده بود که در سالهای اخیر همچنان نویر دروازه بان فیکس بایرن بوده است.  نویر در این فصل سه بازی را به علت مصدومیت کتف از دست داده و به همین خاطر بعید نیست که در ترکیب باواریایی ها همچنان کمرنگ تر شود.

4125