تیم منتخب بازیکنانی که در جام جهانی قطر حضور ندارند(عکس)

تیم منتخب بازیکنانی که در جام جهانی قطر حضور ندارند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - روز های زیادی تا شروع رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی نمانده است و در این روز ها حال و هوای دنیای فوتبال به سمت و سوی بازی های جام جهانی کشیده شده است.

به گزارش فوتبالی، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم مثل بقیه دوره های رقابت های جام جهانی بازیکنان بزرگی غایب هستند چرا که برخی از تیم های بزرگ که ستاره های بزرگی در ترکیب خود دارند نتوانسته اند به رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کنند و به همین دلیل اکنون شاهد یک تیم منتخب از بازیکنانی هستیم که در رقابت های جام جهانی حضور ندارند.

تیم ملی ایتالیا معروف ترین تیمی است که نتوانسته راهی رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر شود و به همین دلیل اکنون شاهد این هستیم که بازیکنان زیادی از این تیم منتخب از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایتالیا هستند.

عدم صعود تیم ملی نروژ هم باعث شده تا ستاره ای استثنایی مثل ارلینگ هالند در جام جهانی حضور نداشته باشد. مارتین اودگارد هم به همین دلیل در جام جهانی حضور ندارد.

محمد صلاح از تیم ملی مصر دیگر غایب بزرگ جام جهانی است. بازیکنان بزرگی از کلمبیا و اسکاتلند یعنی کوادرادو و رابرتسون هم در جام جهانی فوتبال حضور ندارند.

داوید آلابا و ریاض محرز هم دیگر غایب های جام جهانی هستند.

1470