جواهری که ممکن است از دست منچستریونایتد بپرد

جواهری که ممکن است از دست منچستریونایتد بپرد

پایگاه خبری فوتبالی - فاکوندو پلیستری هافبک 20 ساله ممکن است که به آخرین روزهای حضورش در منچستریونایتد رسیده باشد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم جوان انگلیسی به علت مصدومیت در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی مجبور شد که در اولدترافورد بماند اما از زمان بازگشت از مصدومیت، فرصت بازی پیدا نکرده است و احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی از اولدترافورد جدا خواهد شد.

نشریه آس گزارش داده است که هر چند که پلیستری تا سال 2025 با یونایتد قرارداد دارد و دستمزدش کمتر از سالانه یک میلیون یوروست اما احتمال ماندنش در یونایتد خیلی کم است. یونایتد ترجیح می دهد که پلیستری قرضی جدا شود هر چند که خود این بازیکن ترجیح می دهد که قطعی برود و در جایی بازی کند که قدرش را بدانند و دقایق بیشتری نصیبش شوند.

در این شرایط پلیستری به کار کردن زیر نظر تن هاگ ادامه می دهد و همچنان با آرامش منتظر دقایقش است.البته فاکوندو در لیست تیم ملی اروگوئه جایگاه ثابتی دارد و قطعا در مسابقات قطر فرصت خوبی پیش رویش خواهد داشت تا ارزشهایش را نشان بدهد.

پلیستری در زمانی راهی اولدترافورد شد که فقط 18 سال سن داشت. عملکرد خوب این بازیکن در پنیارول باعث شد تا شیاطین سرخ برای خریدنش در سال 2020 مبلغ 20 میلیون یورو هزیینه کنند. فاکوندو  مدتی قرضی راهی آلاوز شد اما به نظر می رسد که دیگر تمایل ندارد که به صورت قرضی از تیم انگلیسی جدا شود و ترجیح می دهد که انتقالش به صورت قطعی باشد.

4125