سه هافبک مورد نظر منچستریونایتد در زمستان

سه هافبک مورد نظر منچستریونایتد در زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در نظر دارد که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ترکیبش را تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، فوتبال ترانسفرز گزارش داده است که شیاطین سرخ در نظر دارند که 120 میلیون یورو برای خرید دو هافبک هزینه کنند که البته فروش مک تامینی و فرد ممکن است که باعث تغییر در این مبلغ شود.

مدیران منچستریونایتد چهار گزینه را هم مد نظر قرار داده اند: دکلان رایس از وستهام، برونو گیمارائش از نیوکاسل، جود بلینگام از بروسیا دورتموند و فرنکی دی یونگ از بارسلونا. یونایتد در تابستان قبلی به دنبال خرید هافبک هلندی بود که در آن زمان دی یونگ مخالفت کرد. بلینگام به شدت مورد توجه لیورپول قرار دارد و از سویی نیوکاسل حاضر به فروش گیمارائش نیست. از این جمع شاید خرید رایس با مبلغی نسبتا نجومی امکان پذیرتر باشد.

از سویی گاردین گزارش داده است که تن هاگ خواستار فروش هری مگوایر در تابستان بعدی شده است. این مدافع تا تابستان 2025 با شیاطین سرخ قرارداد دارد. یونایتد برای خریدنش از لستر مبلغ 87 میلیون یورو هزینه کرده بود. شیاطین سرخ در نظر دارند که با فروش مگوایر در تابستان بعدی بتوانند هزینه خریدهای دیگر را تامین کنند. مگوایر در سالهای اخیر افت مشهودی داشته و در فصل جاری فقط 513 دقیقه در  ترکیب منچستریونایتد حضور داشته است.

4125