پی‌اس‌جی به دنبال مدافعی که چهار نسل از خانواده‌اش فوتبالیست بوده‌اند!

پی‌اس‌جی به دنبال مدافعی که چهار نسل از خانواده‌اش فوتبالیست بوده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی برنامه ریزی های خود را برای یک خرید جدید آغاز کرده است: لوکا ووشکوویچ.

به گزارش فوتبالی، لوئیز کمپوس مدیر ورزشی پرتغالی پی اس جی که به کشف بازیکنان جوان و آینده دار معروف است، پس از ناکامی  در جذب میلان اشکرینیار تصمیم گرفته که به سراغ بازیکن کروات برود.

نیکو شیرا خبرنگار ایتالیایی در صفحه توییترش اعلام کرده است که پی اس جی تلاش ها را برای جذب لوکا ووشکوویچ برای تقویت خط دفاعی خود آغاز کرده است. این مدافع فقط 15 سال سن دارد و با درخشش در تیم هایدوک اشپیلت در لیگ کرواسی نگاه ها را به خود جلب کرده است. در حقیقت پی اس جی در نظر دارد که با پرداخت چهار میلیون یورو نقد به علاوه یک میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد این انتقال را به سرانجام برساند.

البته شرط باشگاه کروات این است که ووشکوویچ در تابستان به پی اس جی برود و نه در زمستان. این بازیکن تجربه حضور در تیم زیر 17 سال کرواسی را هم داشته است و به نظر می رسد که یکی از ستارگان نسل جدید فوتبال کشورش به شمار می رود. لوکا با وجود سن کمش، 193 سانتی متر قد دارد و مدافعی خوش قد و قامت به شمار می رود. نکته جالب در مورد لوکا این است که پدر، پدربزرگش و پدر پدربزرگش همگی در باشگاه هایدوک اشپیلت بازی کرده اند و او چهارمین نسل خانواده است که در این باشگاه کروات بازی می کند!

4125