بارسلونا به دنبال پدیده جوان منچستر یونایتد؟

بارسلونا به دنبال پدیده جوان منچستر یونایتد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در پنجره های نقل و انتقالاتی اخیر همواره فعال بوده است و خوان لاپورتا به دنبال این بوده که ترکیب تیم بارسلونا را تقویت کند تا بدین ترتیب این تیم بتواند از بحران هایی که در فصل های اخیر با آن ها روبرو بوده، فاصله بگیرد.

به گزارش فوتبالی، فعالیت زیاد در بازار های نقل و انتقالاتی موجب می شود تا بازیکنان مخلتفی به تیمی که فعال است لینک شود و اکنون جدید ترین بازیکنی که به بارسلونا لینک شده است، آلخاندرو گارناچو، پدیده 18 ساله منچستر یونایتد است. گارناچو در حال حاضر مدتی است که توانسته اعتماد اریک تن هاگ را جلب کند و در ترکیب شیاطین سرخ قرار بگیرد. گارناچو متولد شهر مادرید در اسپانیا است و برای تیم ملی زیر 18 ساله های اسپانیا هم بازی کرده است اما او پس از آن مسیر خود را تغییر داد و برای تیم ملی زیر 20 ساله های آرژانتین بازی کرد و به نظر می رسد که انتخاب نهایی او تیم ملی آرژانتین است. البته گارناچو همواره از رونالدو به عنوان الگوی خود یاد کرده است چرا که گارناچو یک وینگر است.

به گفته Fichajes، بارسلونا در حال پیگیری شرایط آلخاندرو گارناچو، پدیده جوان منچستر یونایتد است. این بازیکن آرژانتینی در هفته های اخیر وارد برنامه های اریک تن هاگ شده است و با چندین بازی چشم نواز، شکوفا شده است. بارسلونا این بازیکن را برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی زیر نظر گرفته است. گارناچو در حال حاضر تا 2025 با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

1470