مسی و نیمار و ترک ورزشگاه پارک ده پرنس پیش از پایان بازی(عکس)

مسی و نیمار و ترک ورزشگاه پارک ده پرنس پیش از پایان بازی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن در هفته پانزدهم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه موفق شد با نتیجه 5 بر 0 اوسر را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی آخرین بازی پی اس جی پیش از شروع رقابت های جام جهانی 2022 قطر بود. گالتیه در ترکیب ابتدایی پاریسن ژرمن برای این بازی نیمار جونیور و لیونل مسی را درون ترکیب تیمش قرار داده بود. مسی و نیمار در این بازی 75 دقیقه بازی کردند و پس از آن لیونل مسی با پابلو سارابیا تعویض شد و نیمار جونیور هم با اکیتیکه تعویض شد. لئو مسی و نیمار جونیور پس از اینکه توسط گالتیه تعویض شدند، تا پایان بازی روی نیمکت پی اس جی نماندند و بدین ترتیب ورزشگاه را زود تر ترک کردند.

مسی قرار است به زودی راهی امارات شود تا به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شود. تیم ملی آرژانتین از مدعی های اصلی قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر به حساب می آید و شرایط سنی لیونل مسی هم به شکلی است که ممکن است آخرین جام جهانی خود را تجربه کند و به همین دلیل این جام جهانی برای مسی یک جام جهانی ویژه است و باید دید که عملکرد او در جمع شاگردان اسکالونی به چه شکل خواهد بود.

1470