عکس؛ مسی به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شد

عکس؛ مسی به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی امروز صبح وارد ابوظبی شد تا به اردوی تیم ملی کشورش در آستانه جام جهانی قطر ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان اسکالونی سه شنبه هفته آینده اولین بازی خود را در جام جهانی در مقابل عربستان خواهد داشت که قبل از آن در چهارشنبه پیش رو بازی دوستانه ای را مقابلا مارات بازی خواهند کرد. بازیکن پی اس جی به همراه بقیه اعضای تیم ملی آرژانتین در تمرین روز دوشنبه شرکت خواهد کرد. علاوه بر مسی بازیکنانی نظیر لئاندرو پاردس، نیکولاس تالیافیکو و آنخل دی ماریا نیز امروز صبح وارد شهر ابوظبی شدند. 

انتظار می رود که در طول امروز سایر بازیکنان حاضر در لیگ های اسپانیا، ایتالیا و پرتغال به اردو ملحق شوند. پاپو گومز، مارکوس آکنیا، گونزالو مونتیل، خواکین کورئا، لوتارو مارتینز، پائولو دیبالا، نیکو گونزالس، نیکولاس اوتامندی و انزو فرناندز امروز وارد ابوظبی می شوند که احتمالا در تمرین دوشنبه حضور نخواهند داشت.

فرانکو آرمانی به همراه کادر فنی تیم ملی آرژانتین چند روز پیش وارد امارات شد. کریستین رومرو از لندن راهی ابوظبی شده بود و اسکیل پالاسیوس نیز از آلمان خودش را رسانده بود و رودریگو دی پل، ناهوئل مولینا، خرونیمو رولی و خوان فویث نیز از اسپانیا به اردو اضافه شده بودند.

4125