ابهام درباره جریمه یحیی گل‌محمدی

ابهام درباره جریمه یحیی گل‌محمدی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ماجرای جریمه مالی یحیی گل‌محمدی صحت دارد؟
به گزارش فوتبالی، از ساعاتی پیش اخبار متفاوتی درباره جریمه سرمربی پرسپولیس مطرح شده و با اینکه برخی رسانه‌ها از کسر 20 درصد از قرارداد او خبر داده‌اند اما چند رسانه هم از قول یکی از مدیران پرسپولیس به این نکته اشاره کرده‌اند که هنوز جلسه کمیته انضباطی این باشگاه درباره یحیی گل‌محمدی تشکیل نشده و معلوم نیست تصمیم درویش و همکارانش در واکنش به استوری دیروز یحیی گل‌محمدی چه خواهد بود
خبر جریمه سرمربی پرسپولیس در حالی تکذیب شده که بر اساس شنیده‌های فوتبالی، این خبر صحت داشته و استوری جنجالی یحیی گل‌محمدی برای او حسابی گران تمام شده است. ساعاتی پیش، خبرگزاری فارس مدعی شد که به دلیل اهانت به تیم ملی، سرمربی پرسپولیس قطعاً با تنبیهاتی روبه‌رو خواهد شد اما میزان آن هنوز دقیق مشخص نیست.
البته که گفته شده با توجه به قرارداد 33 میلیاردی یحیی با پرسپولیس، او نزدیک به 7 میلیارد تومان جریمه شده منتهی امروز یکی از رسانه‌ها مدعی شد قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس، کمتر از 20 میلیارد تومان است و بنابراین، مبلغ جریمه یحیی، کمتر از 4 میلیارد تومان خواهد بود. شنیده شده در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم برای او پرونده ای باز شده است. البته باید دید در نهایت درباره گل محمدی چه تصمیمی گرفته خواهد شد.
7655