آرژانتین در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی(عکس)

آرژانتین در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین شب گذشته در یک بازی دوستانه پیش از شروع رقابت های جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی امارات رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه 5 بر 0 به پیروزی برسد و یک برد دیگر به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این پیروزی از آن جهت برای آرژانتینی ها حائز اهمیت است که آن ها اکنون یک بازی دیگر را هم بدون شکست خوردن سپری کرده اند و رکورد خود را ارتقا داده اند. آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی اکنون 36 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته است و تنها یک قدم تا رسیدن به رکورد تاریخی تیم ملی ایتالیا یعنی رکورد 37 بازی بدون باخت تیم ملی ایتالیا فاصله دارد.

تیم ملی ایتالیا بین سال های 2018 تا 2021 موفق شد 37 بازی بدون شکست را پشت سر بگذارد و با هدایت روبرتو مانچینی قهرمان رقابت های یورو 2020 شود. اکنون آرژانتینی ها با هدایت لیونل اسکالونی از سال 2019 تاکنون 36 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته اند. آرژانتین می تواند در جام جهانی به رکورد ایتالیا برسد و آن را بشکند. بازی اول آرژانتین در جام جهانی مقابل تیم ملی عربستان است. پس از آن یاران لیونل مسی به مصاف مکزیک می روند و در بازی سوم هم با لهستان روبرو خواهند شد.

1470