با هدف انتخاب برند حامی پوشاک تیم ملی
کفاشیان تاریخ برگزاری کمیته بازاریابی را مشخص کرد
رئیس فدراسیون فوتبال تاریخ برگزاری کمیته بازاریابی را مشخص کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال قرار بود طی هفته جاری با هدف انتخاب برند پوشاک تیم ملی تشکیل جلسه دهد که به خاطر فشردگی برنامههای اعضا و رئیس فدراسیون برگزاری این جلسه به هفته آینده موکول شد.
بر همین اساس و با درخواست کفاشیان، کمیته بازاریابی شنبه یا یکشنبه آینده تشکیل جلسه میدهد تا از بین برندهای آدیداس، جوما، لینینگ، جیگوا، آلشپورت و لوتو یک برند را به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی ایران انتخاب خواهد کند.