عکس؛ اولین جایزه فردی بازیکن 18 ساله در منچستر یونایتد

عکس؛ اولین جایزه فردی بازیکن 18 ساله در منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آلخاندرو گارناچو بدون شک یک بازیکن آینده دار است و در حالی که تنها 18 سال سن دارد توانسته است خودش را به ترکیب اصلی منچستر یونایتد برساند و در بازی هایی که برای این تیم انجام داده، عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است.

به گزارش فوتبالی، گارناچو یک وینگر آرژانتینی - اسپانیایی است که یک متر و 80 سانتی متر قد دارد و سبکی مشابه با کریستیانو رونالدو دارد و همواره سعی می کند از او الگو بگیرد و در پست وینگر چیز هایی از او یاد بگیرد چرا که کریستیانو رونالدو هم در دوران جوانی خود یک وینگر بوده است و با بالا رفتن سن تبدیل به یک مهاجم نوک شده است.

آلخاندرو گارناچو به تازگی اولین جایزه فردی خود در منچستر یونایتد را به دست آورده است. این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر منچستر یونایتد برگزیده شده است. عملکرد گارناچو به قدری در این ماه خوب بوده که او بهترین بازیکن ماه شیاطین سرخ شده است.

آلخاندرو گارناچو در جام جهانی حضور ندارد چرا که لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین او را برای بازی های جام جهانی 2022 قطر در لیست خود قرار نداد و به نظر می رسد که گارناچو هنوز باید تجربه های بیشتری جمع کند تا بتواند راهی تورنمنت های بزرگ شود.

1470