القاعده از مسلمانان خواست که به جام جهانی نزدیک نشوند

القاعده از مسلمانان خواست که به جام جهانی نزدیک نشوند

پایگاه خبری فوتبالی - القاعده در بیانیه ای از مسلمانان خواست که جام جهانی فوتبال در قطر را دنبال نکنند و حتی به آن نزدیک هم نشوند.

به گزارش فوتبالی، این سازمان تروریستی البته تهدید مرگباری برای مسابقات قطر نداشته است. این گروه که در حال حاضر مقر خود در را شهر یمن قرار داده از کشور قطر به خاطر اجازه دادن قطر به افراد "گناهکار" و "بی دین" برای حضور در جام جهانی انتقاد کرده است. از سویی در این بیانیه به این نکته اشاره داشته است که هدف جام جهانی پرت کردن حواس مردم کشور مسلمان است. در این بیانیه آمده است:" از برادران مسلمان خود درخواست داریم که این مسابقات را دنبال نکنند و در آن شرکت نکنند."

با وجود انتقادها به سختگیری کشور قطر نسبت به مسافران جام جهانی به نظر می رسد که القاعده این سختگیری ها را کافی نمی داند و به همین خاطر به شرایط برگزاری این مسابقات اعتراض دارد. قطر کشوری با سه میلیون جمعیت است که البته اکثر این جمعیت را کارگران مهاجر و خارجی تشکیل می دهند. قطر برای جام جهانی بیش از 50 هزار نفر را فرا خوانده است و از سویی از کمک نیروهای پلیس خارجی استفاده کرده است تا بتواند امنیت این مسابقات را تامین کند و جلوی هر گونه خطر یا حمله تروریستی را بگیرد.

4125