اولین تساوی یک تیم آسیایی در جام جهانی 2022 قطر

اولین تساوی یک تیم آسیایی در جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی از گروه H رقابت های جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی اروگوئه و تیم ملی کره جنوبی در ورزشگاه مدینه التعلیمیه به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا یک بازی دیگر به بازی های بدون گل جام جهانی 2022 قطر اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی کره جنوبی در این بازی با هدایت پائولو بنتو عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانست چند موقعیت هم روی دروازه تیم ملی اروگوئه ایجاد کند اما آن ها به گل تبدیل نشدند. از سویی دیگر کره ای توانستند ستاره های اروگوئه را مهار کنند و مانع از گل خوردن نشوند.

به طور کلی انتظار ها از تیم ملی اروگوئه مقابل کره جنوبی بیشتر بود چرا که اروگوئه آن طور که باید و شاید نتوانست سوار بازی شود. البته اروگوئه ای دو بار تیرک دروازه کره جنوبی را به لرزه درآوردند. یک بار روی ضربه سر توسط دیگو گودین و یک بار هم روی شوت دیدنی فدریکو والورده دروازه تیم ملی کره جنوبی به لرزه در آمد.

این بازی اولین تساوی یک تیم آسیایی در جام جهانی 2022 قطر بود.

بازی بعدی تیم ملی کره جنوبی مقابل غنا خواهد بود و بازی بعدی اروگوئه ای ها مقابل تیم ملی پرتغال برگزار می شود و باید دید که این تیم ها در بازی بعدی خود چه نتیجه ای می گیرند.

1471