مشتریان جدید منچستریونایتد: موسس «زارا» و شرکت «اپل»

مشتریان جدید منچستریونایتد: موسس «زارا» و شرکت «اپل»

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد روزهای بی ثباتی را در فاز مدیریتی تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، خانواده گلیزر پس از اعلام خبر جدایی رونالدو در بیانیه ای اعلام کردند:"روند بررسی گزینه های استراتژیک برای منچستریونایتد را آغاز کردیم."

در حقیقت به نظر می رسد که گلیزرها خود را برای سرمایه گذاران یا مشتری جدید آماده می کنند. قیمت یونایتد حدود هشت میلیارد یورو تخمین زده می شود که البته خانواده گلیزر حاضر هستند تا بخشی از سهام را بفروشند و سرمایه گذاران جدیدی را به باشگاهشان اضافه کنند. از دیوید بکام مالک باشگاه اینتر میامی و اسطوره منچستریونایتد به عنوان یکی از گزینه های سهام یونایتد اسم برده می شد. منچستر ایونینگ نیوز گزارش داده است که یک مشتری جدید برای شیاطین سرخ پیدا شده است: امانسیو اورتگا، تاجر سرشناس اسپانیایی و موسس برند "زارا".

آمانسیو اورتگا مالک شرکت "اندیتکس" در حال حاضر نوزدهمین مرد ثروتمند دنیاست و برخی از دستیارانش خرید سهام یونایتد را دنبال می کنند. اورتگا موسس برند تولید لباس سرشناس "زارا" است. این مرد 86 ساله اسپانیایی املاکی را در شهرهای مادرید، بارسلونا، لندن، شیکاگو، میامی و نیویورک در اختیار دارد و تا کنون در دنیای ورزش سرمایه گذاری نکرده اما خرید سهام یونایتد می تواند یکی از بزرگترین اقداماتش باشد. از سویی گفته می شود که شرکت اپل یکی دیگر از مشتریان سهام منچستریونایتد است.

4125