واکنش انریکه به بازی فرداشب اسپانیا مقابل آلمان

واکنش انریکه به بازی فرداشب اسپانیا مقابل آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا فرداشب از ساعت 22:30 به مصاف تیم ملی آلمان می رود و یکی از جذاب ترین بازی های مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر برگزار می شود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم می تواند نتیجه مطلوب خود را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا در بازی اول خود با نتیجه 7 بر 0 تیم ملی کاستاریکا را شکست داد و اگر آلمان را ببرد صعودش به دور حذفی قطعی می شود. از سوی دیگر تیم ملی آلمان مقابل تیم ملی ژاپن در بازی اول شکست خورد و اگر مقابل اسپانیا شکست بخورد، حذفش از جام جهانی 2022 قطر قطعی می شود. بنابراین این بازی یک بازی حساس و مهم است.

لوییز انریکه در واکنش به رویارویی با تیم ملی آلمان گفت:" آلمان همیشه هجومی بازی می کند و از این حیث شباهت زیادی به ما دارد. آنها هم می خواهند همیشه مالک توپ و میدان باشند. چالش بزرگی در پیش داریم و خواهیم دید که کدام تیم بر دیگری غلبه می کند. تعدادی از بهترین بازیکنان جهان در آلمان بازی می کنند اما ما مطمئن هستیم که توانایی شکست دادن آنها را داریم؛ هدف ما هم همین است."

سرمربی تیم ملی اسپانیا در ادامه افزود:" فراموش نکنید که آلمان از تیم های همیشه قهرمان است. من سال 1994 مقابل آنها بازی کردم و دیدم که چه کیفیتی دارند و تا چه اندازه آمادگی بدنی دارند. اگر یک تیم رقابت در جام جهانی را بلد باشد، آن آلمان است؛ اگر یک تیم توانایی برگرداندن ورق را داشته باشد، آن تیم آلمان است. تاریخ آنها خودش همه چیز را بیان می کند."

1471