برهالتر: هنوز ماموریت ما به پایان نرسیده است

برهالتر: هنوز ماموریت ما به پایان نرسیده است

پایگاه خبری فوتبالی-  سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در آستانه آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل تیم ملی ایران از اهمیت این بازی صحبت کرد و این بازی را نخستین بازی حذفی تیمش در جام جهانی دانست.                                

به گزارش فوتبالی، گرگ برهالتر سرمربی آمریکا در این زمینه گفت: بازی بسیار سختی را پیش رو داریم چون هر دو تیم به دنبال برد و راه یابی به مرحله بعد هستند. اهمیت  این بازی به خاطر مسائل سیاسی نیست.

وی افزود: ما باید در این بازی بجنگیم تا بتوانیم به مرحله بعد راه یابی کنیم این تمام چیزی است که باید انجام دهیم. 

برهالتر گفت: هر زمان شما در جام جهانی شرکت کنید و هم‌چنان تا آخرین بازی در مرحله گروهی نیز بتوانید سرنوشت صعودتان را مشخص کنید اتفاق خوبی خواهد بود. 

سرمربی یانکی ها ادامه داد: بازی مقابل ایران مثل بازی مرحله حذفی است که باید پیروز شویم یا باید از جام جهانی خداحافظی کنیم. هنوز ماموریت ما به پایان نرسیده و می خواهیم به مسیرمان ادامه دهیم. می‌توانیم با عملکردی خوب مقابل ایران و راه یابی به مرحله بعد مردم خودمان را خوشحال کنیم. پیش روی خود کار زیادی داریم و تنها چیزی که الان به ما کمک می کند تمرکز بالاست.

 تیم ملی ایران فردا(سه شنبه) در آخرین بازی اش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 به مصاف آمریکا می رود.

ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم اکنون با سه امتیاز بعد از انگلیس در رده دوم قرار دارد و پس از ایران نیز تیم آمریکا با دو امتیازی که از دو تساوی مقابل انگلیس و ولز کسب کرده در جایگاه سوم است و ایران نسبت به آمریکا شرایط صعود راحت‌تری دارد.

5960